email : luciemilfortova@outlook.cz

without a name.






Už asi od svých 12 let toužím napsat svou vlastní knihu. Je sice pravda, že by ji asi četla pouze moje rodina, protože většina lidí dává od mého jména ruce, ale i tak je moje touha rok od roku větší.

Teď mi rychlostí blesku táhne na 17 a v mém počítači najdete složku s názvem ''moje kniha''. Ano, skutečně. Je to tak měsíc a nebo možná dva co pomalu vytvářím/píši ''součástky'' mé knihy. Akorát je tu jedna věc ... pořád ta kniha nemá název a to je taky důvod k tomu proč článek, který právě teď čtete má v českém překladu jméno ''bez názvu''.


Každopádně i přes to, že nevím jak se moje kniha bude jmenovat, tak mám několik bodů podle kterých se při vytváření/psaní ''součástek'' řídím..
. . . takže :

1) kniha musí obsahovat co největší část mých pocitů
2) kniha bude mít více než 60 stránek
3) kniha musí být přehledná
4) knihu musím vydat buď v den mých 18.narozenin a nebo tak 5 dní po nich, dřív a nebo později ne



Teď jste se asi trošku pozastavili u bodu  2 a 4 že jo? Nedivím se. Já sama jsem se totiž několikrát nad nimi pozastavila a hledala důvody, které jsem úspěšně našla.
Důvodem k bodu 2 je to, že já neumím psát krátké práce. Například ve škole, když píšeme slohovou práci při které je zadán minimální počet slov, tak já jich mám VŽDY aspoň o 50 více.
Důvodem k bodu 4 je to, že chci aby právě ta kniha byla konečným bodem mého ''dětského'' já a zároveň počátečním bodem mého ''dospělého'' já.


V hlavě mám představu o tom jak kniha bude vypadat. Ovšem si  nechám zatím pro sebe.


Uvidíme co vyjde 12.srpna roku 2017 a nebo 17.srpna toho samého roku.
Knize zdar.


0 komentářů:

Okomentovat

 

Pravidelní čtenáři

Twitter Updates