email : luciemilfortova@outlook.cz

crazy birthday.








* tak jo, 13.6 už sice bylo, ale narozeniny se prostě oslavit musí ne? *


Když jsem tak projížděla svůj diář v počítači tak na mě vyskočila poznámka ''13.6 - všechno nejlepší mé druhé já''. Koukala jsem na to jak na blázna a potom mi to docvaklo → před rokem 13.6 (byla to sobota - to vím přesně) přišel na svět tento blog, který již znáte.

Je neuvěřitelný jak to uteklo a kolik se toho za ten rok stalo - 1 044 zobrazení blogu, 17 příspěvků .

Když jsem tento blog zakládala, tak jsem si myslela že ho nikdo číst nebude. Myslela jsem, že většině lidí se mé názory nebudou líbit a když už sem zavítají, tak to bude jednou a naposledy. Pamatuji si jak mě překvapilo, když mi tenkrát jedna slečna napsala, že můj blog čte pravidelně. Než jsem jí na to odepsala, tak jsem si tu zprávu četla asi 3krát (no ok, možná i víckrát). Byla jsem z toho tak překvapená, že jsem tak 2 minuty přemýšlela jak jí odepsat.

Je pravda, že jsem za ten rok nic moc nenapsala, ale i tak.


Tímto bych chtěla poděkovat všem, který čtou tyhle žvásty a taky těm, který se mnou ten rok prostřednictvím ''pokoje blonďaté holky'' strávili.


Takže..

              ♥VŠECHNO NEJLEPŠÍ ROOM BLONDE GIRL♥

0 komentářů:

Okomentovat

 

Pravidelní čtenáři

Twitter Updates