email : luciemilfortova@outlook.cz

IN PRISON


. . . ve vězení


Teď by bylo vhodné, kdyby jsme se všichni zamysleli nad tím. Co pro Tebe konkrétně znamená slovo ''vězení''? Je to něco z čeho máš strach a nebo je to něco, co okolo sebe máš pořád - každou hodinu, minutu, sekundu? Nevíš? Opravdu? Zamysli se více.

Ok, začátek jsem opět pojala tak trošku zvláštně, ale na to už jste zvyklí ne? :-)
Teď mě zajímá jestli už znáš odpověď na mou otázku ... znáš? To je dobře a pokud ne, tak se mi ozvy až jí budeš znát.

Teď odbočím.. Pro mě je tento článek takový vyjímečný. Proč? No, vždycky když jsem se vypisovala ze svých pocitů, nálad a nebo prostě psala jen názory tak VŽDYCKY jsem to psala na počítači v pohodlí domova. A teď? Teď tato věc/tento článek vzniká při 35ti minutové cestě do Prahy v mobilu. Ano, skutečně právě čtete věc, kterou jsem napsala přes mobil a při cestě za zábavou.

Tak dobrý, zpátky k tématu už. Abych se dostala k tomu hlavnímu, tak je mi jasné že spousta z Vás si představila vězení jako nějakou místnost ze které není úniku (a nebo možná je, kdo ví) . Ano, přesně tak to je, akorát si místo té vaší místnosti představte realitu.

... Už chápete?

0 komentářů:

Okomentovat

 

Pravidelní čtenáři

Twitter Updates