email : luciemilfortova@outlook.cz

INSTAGIRL


Myslím, že každý kdo má v dnešní době ''chytrý telefon'' zná aplikaci ''instagram''. 

Instagram jako takový je svět plný fotek a lidí z různých koutů země. Na instagram nahrajete nebo vyfotíte libovolnou fotku, přidáte efekt, napíšete něco o té fotce a můžete jí publikovat.


.. Tohoto kecání o tom, co je ''instagram'' bylo už dost ne? :-D  

Každopádně bych Vám ráda představila mé 2 účty/profily na instagramu.





Můj prvotní účet/profil byl a je @luciemilfortova.cz   . 
V rámci svého soukromí mě musíte ''žádostí'' požádat o to, aby jsme mě mohli sledovat. Pokud mám čas, tak většinu žádostí potvzuji do 24 hodin. :-)















Můj druhý účet/profil je @lucie99k
Tentokrát mě nemusíte žádát o sledování, ale prostě jakmile kliknete na tlačítko ''+sledovat'' tak mě okamžitě sledujete.










A teď co vy? Jaký máte profil na instagramu? Nebo jich máte také několik? O své profily/účty se podělte v komentáři. Na každý profil/účet se ráda podívám a možná, že ho začnu i sledovat. :-)


- - -


I think everyone who is nowadays '' smart phone 'knows application' Instagram ''.

Instagram itself is a world full of photos and people from across the countryInstagram totake a picture or upload any photosadd effects, write something about that photo andyou can publish it.

.. This bragging about what a 'Instagram' 'was not enough? :-D



Anyway, I would like to present my 2 accounts / profiles on instagramu.







My initial account / profile has been and is @luciemilfortova.cz.
As part of its privacy you need to 'request' 'to apply for it, so we could watch me. If I have time, so most of the applications potvzuji within 24 hours. :-)




My second account / profile @lucie99k
This time you do not have to ask for tracking, but just as soon as you click on '+ follow' 'and I immediately follow.




And now, what about you? What is your profile instagramuOr you have too fewAbouttheir profiles / accounts to share in the commentsOn each profile / account I will look likeand maybe I'll even watch him. :-)

0 komentářů:

Okomentovat

 

Pravidelní čtenáři

Twitter Updates