email : luciemilfortova@outlook.cz

6teen


12.srpna roku 1999 se narodila jedna dívka. Původně to neměla být dívka, ale chlapec (smutný co?). Byla hrozně malinká a v nemocnici jí museli dát do skleněné rakve (aby jste mi rozuměli, museli jí dát do inkubátoru) .

No, to bychom měli. Pokud jste to někdo nepochopil, ta malinká dívka, která měla být chlapec jsem já. (díky díky bohu, že nejsem chlapec - #nohate kluci) .

Dneska je to přesně šestnáct let co jsem na tomto bláznivém světě plném hodných i zlých lidí.

Nebudu Vám tady psát bůhví jak dlouhé story o tom, co jsem prožila a tak...

Dlouho jsem uvažovala co Vám tady napíšu a co ne. Konečné rozhodnutí znělo takto : ,,Když je ti těch 16 let, tak napiš o sobě 16 faktů, který ví málo kdo.'' .

Takže přímo v tuto dobu a den mých narozenin Vám představím větší kousek sebe.

 ☼1 - Mám strach ze tmy, kvůli své velké představivosti.

☼2 - Ze 16 typů osobnosti jsem Vizionář.

☼3 - Má nejsilnější vlastnost je upřímnost.

☼4 - Nedávám najevo moc své city.

☼5 - Mám ráda, když se kluk umí oblékat.


☼6 - Největší slabost mám pro muže/kluky v obleku.

☼7 - Mám nejlepšího kamaráda se kterým oslavíme 1.9.2k15 5 let kamarádství.

☼8 - Nekoukám moc na televizi.

☼9 - Většinu filmů si pouštím přes internet.

☼10 - Hrozně ráda čtu.


☼11 - Když se probudím a svítí sluníčko, tak mám hrozně dobrou náladu.

☼12 - Můj první blog (lucinqa-milfortova.blogspot.cz) jsem si založila 6.10.2k12 .

☼13 - Jsem opravdu velice cílevědomá.

☼14 - Ráda poznávám nové lidi.

☼15 - Mám 3 sourozence ( dvě sestry a jednoho bráchu )
a poslední ☼16 - Svou mamku beru jako za svou nejlepší kamarádku.

Na závěr Vám sem přikládám odkaz na svůj instagram a na svou facebook page.  :-)




xoxo Lucie.
- - - -

12 August 1999 was born a girl. Originally, it had to be a girl, but the boy (sad huh?). It was very tiny and the hospital had to put her in a glass coffin (I understand that you had to put her in the incubator).Well, that's it. If you do not understand someone, the tiny girl who should have been a boy I am. (thanks thank God that I am not a boy - #nohate boys).Today it's exactly what I was sixteen years in this crazy world full of evil and deserving people.I will write you here, God knows how long story about what I have experienced so ...

For a long time
I wondered what you write here and what is not. The final decision was:,, When you those 16 years, so write 16 facts about yourself that few people know. ''.


So
right at this time and my birthday will introduce more piece of himself.


☼1 - I'm afraid of the dark, because of his great imagination. 
☼2 - Of the 16 personality types I Visionary. 
☼3 - My strongest trait is honesty. 
☼4 - I do not show my emotions too much. 
☼5 - I like when a guy knows how to dress.☼6 - The biggest weakness I have for men / boys in the suit.

☼7 - I have a best friend with whom we will celebrate 5 years 1.9.2k15 camaraderie.

☼8 - I do not look much on television.

☼9 - Most of the movie you play over the Internet.

☼10 - I love to read.
☼11 - When I wake up and the sun is shining, so I'm really good mood.

☼12 - My first blog (lucinqa-milfortova.blogspot.cz) I founded 6.10.2k12.

☼13 - I'm really very purposeful.

☼14 - I love meeting new people.

☼15 - I have 3 siblings (two sisters and one brother)
 
and last  ☼16 - his mom take it as per my best friend.
In conclusion, here I attach a link to your Instagram and on their facebook page. :-)

xoxo Lucie.

0 komentářů:

Okomentovat

 

Pravidelní čtenáři

Twitter Updates