email : luciemilfortova@outlook.cz

#LOVEWINS

,,Myslím si, že Ježíš byl soucitný, super-inteligentní homosexuál, který chápal lidské problémy.''
- Elton John


Určitě jste si všimli, že téměř na všech sociálních sítích lidé píší hashstag #lovewins.  Já osobně jsem hashstag sdílela na instagramu a na asku.

Možná si teď říkáte o čem to tu vlastně mluvím. ...

Jde o to, že nejvyšší soud ve Spojených státech  totiž konečně povolil svatby homosexuálních párů po celém území Spojených státu.

Podle mě je tato zpráva velice vynikajicí. Sama znám a bavím se s několika homosexuáli. Musím uznat, že jsou někteří lepší než heterosexuálové.

Teď po mě asi půjde milión hejtů, ale to je mi celkem jedno.

Každý člověk má právo na lásku. A láska je prostě láska. Nedá se jí nějakým způsobem poručit.

Ovšem co by mi nejvíc udělalo radost je taková zpráva, která mi informovala, že v České republice si mohou adobtovat dítě i homosexuální páry.

♂ + ♂ = ♥
♀ + ♀ = ♥
♂ + ♀ = ♥

xoxo Lucie.

--

,, I think Jesus was a compassionate, super-intelligent gay man who understood human problems.''
- Elton John

You'll notice that almost all the social networks people write hashstag #lovewins. I personally hashstag share on instagram and ask.

Perhaps now you say about what we are talking about. ...

It is a fact that the highest court in the United States has finally allowed the weddings of homosexual  couples across the United States.

For me this report is very excellent. I know myself and I'm having fun with several gay. I must admit that some are better than heterosexuals.

Now after me I hesitate about going a million, but I do not really care.

Every person has the right to love. And love is just love. Not her somehow command.
But what would have pleased me most is that the message that informed me that the Czech Republic can adobtovat child and homosexual couples.


♂ + ♂ = ♥
♀ + ♀ = ♥
♂ + ♀ = ♥

xoxo Lucie.

0 komentářů:

Okomentovat

 

Pravidelní čtenáři

Twitter Updates